måndag 18 mars 2013

Tunika /klänning

Vad glad man blir när man får ett sådant bemötande som jag fått de senaste dagarna om min Blogg
Nu är jag jättetaggad att fortsätta med mina inlägg Tack till er alla
Vill även säga att jag jobbar på som förut med att skicka material till dig som önskar detta
Jag kommer att fortsätta lägga in mer på mina sidor så kika gärna in där ibland eller hör av dig om du söker något.
Imorgon ska jag på ÅF-träff i Huskvarna för att få info och inspiration om symaskiner osv.
och då så sitter jag ju i sista minuten som vanligt och har en dröm om att ha på mig en ny klänning/tunika
som ni kan se på bilden så är det mönster från Stof &stil jag använder mig av
Tyget är även det inhandlat hos dem och är i en ljuvlig babycord,
 Dekorationstyget är från Tyger och Ting
Så nu är det bara att sätta fart så får vi se om jag lyckas
Återkommer senare med hur den blev och olika sömnadstekniker

5 kommentarer:

mulliga m sa...

Det kommer bli gôrsnyggt :-)

Froding sa...

Tack för supersnabb leverans och precis det jag ville ha! Trots en knapphändig beskrivning!!

Karinottilia sa...

Så himla fin! Det är så roligt att ha dig här i bloggosfären Lisa :)

Lisa sa...

Tack Karin
Ja det känns spännande 😄

Anne-Lie sa...

Oj det mönstret har jag också liggande, har inte vågat mig på att sy ännu!