måndag 15 april 2013

En härlig lördag

Visst kan man skriva om annat än sömnad på Bloggen?
För jättelänge sedan  (i höstas) så bokade vi biljetter för att se Tomas Ledin
tillsammans med härliga vänner som vi ej ser så ofta och ja.....
tiden går fort så nu var det dax i lördags
Vi strosade på sta´n och  som vanligt fick jag idéer som jag vill utföra vid symaskinen
Denna gång var det en söm som var väldigt dekorativ som fastnade i  huvudet
 Tänkte göra ett litet test för att inte glömma och lägga det på ett bra ställe som oftast görs för att senare tas fram
 
Tomas Ledin var fantastisk ,showen växte undan för undan och när hela Arenan"gungade"
och han dyker upp några meter från det ställe jag och "gubben"står
 "drar" en gammal klassiker
då tar även jag fram ifonen för att ta ett kort
 
Men nu är det en vanlig måndag igen ,ska iväg och jobba men hoppas få en stund i syrummet i kväll
 

2 kommentarer:

Froding sa...

Hej Lisa!
Det vore nog inte fel om du la en länk från din gamla hemsida till nya. Det är många som letar efter dig och inte hittar.
Nu senast idag på Sysidan!!

15 april 2013 18:22

Lisa sa...

Hej Froding

Tyvärr så är det inte möjligt att länka från min förra hemsida den är helt borta men jag har upptäckt att googlar man på LG.Sömnad så kommer min blogg upp så vi får hoppas att det sprider sig ändå

Lisa