torsdag 4 april 2013

Nya trosor

När jag packade resväskan senast så tyckte jag att nu börjar trosorna se för tråkiga ut
så fick jag en stund över (eller tog den) och sydde mig 3 par nya
Modellen är LG-Trosan , men jag är ju "tant" nu så jag höjer dem lite i midjan
Jag älskar tunna bomullstrosor och då fick det bli detta fina blommiga tyg
Sen valde jag olika färg på resåren så var det lite skojigare att sy
Visst får man lite vårkänslor
 
Den vita lilla spetsresåren som jag har i "benen"är jättesöt men rätt tunn
så här har jag låtit tyget vara kvar under samt sticka ut lite
Se bilder

Tyget finns i butiken
150 cm bomull 92% elatsan 8% 129:-/m

3 kommentarer:

Anonym sa...

Man behöver inte vara tant,för att gilla hög midja.Det har jag alltid gillat. Med vänlig hälsning Soffi!

Klockarbarn sa...

Tant eller inte, jag gillar också LG trosan. Hög midja är skönt.

carolinabjorkman sa...

Vad fräscha o fina de blev!
Kram