torsdag 18 juli 2013

Underklädeskurs nytt datum i höst

Så har jag satt ett nytt datum för en kurs i höst 11-13 Oktober 2013.
 Många kurser har det blivit under åren men det är alltid lika roligt och spännande att hålla kurs för nya som gamla kursdeltagare
Den här gången kommer vi att vara på Flämslätt, där miljön är helt underbar och god mat och trevlig personal.
Under en sådan kurs har du möjlighet att få hjälp att sy dina underkläder, samt lära känna nya människor som har sömnaden som stort intresse
Jag har inga krav på sömnadskunskaper, utan var och en jobbar efter sin förmåga
Mycket brukar ändå handla om att sy en bra Bh, men en del deltagare väljer att sy annat i trikå.
Är du nyfiken på den här kursen så mejla mig HÄR  så skickar jag mer info om kursen till dig

Vill informera att jag kommer att ha semester v.30-32 då jag inte kommer att ha så stor möjlighet att svara på mejl men kommer att gå igenom dem i tur och ordning under vecka 33 så hör ändå gärna av dig.



2-rätters lördagkväll

Tillverkad av kurs deltagare
Kurslokalen

3 kommentarer:

Floraninan sa...

Oh det hade varit roligt! Men eftersom jag firar min 40-års dag den 11:e så är det väl bäst att jag håller mig hemma;). Hoppas att ni får det riktigt bra på kursen!!

Birgitta Johansson sa...

Hej väntar på mej ang kursen
biggan_57591@msn.com

Maria Persson sa...

Kan rekommenderas! Jättebra ställe för sykurs och trevlig samvaro