lördag 7 september 2013

Balkonette Bh

Undrar hur många försök jag gjort under åren för att få till en bra form på balkonett bh:n den är svår för mig att få till.
Har lagt sömmen lodrätt över bysten, men då blir det lätt strutigt eller inget lyft underifrån.
Den här gången försökte jag tänka lite annorlunda med sömmarna,har blivit några gråa hår de sista kvällarna

Vill bara visa första resultatet som känns bättre än många andra
Den satt bra, så efter en helg hos min dotter i Düsseldorf ska jag fortsätta jobba med modellen.
Det är nog bra att det får 'landa lite'
Tyget finns om någon är intresserad
Trevlig helg vill jag önska er alla

3 kommentarer:

Floraninan sa...

Den blev jättefin!! Snyggt med spetsen i kanten.

Vitlök sa...

Jag tycker den ser fin ut i formen, men man måste såklart prova den för att veta. Det skulle vara trevligt om du kommer på en bra balconette-modell. Helt klart intresserad :)

Karen

Lisa sa...

Tack Karen

Ja nu får vi hoppas att det blir något bra
Håller på att jobba vidare med den
Lisa