tisdag 24 september 2013

Härlig start på hösten

Nu så känns det att hösten har börjat på riktigt
Igår kväll så startade vi igång med kvällskursen igen
Härligt! ! !
Nu ska det skapas och sys igen och alla var glada och positiva efter vår härliga sommar
Ska bli kul att få se allt fint som kommer att sys under hösten


Det är tur att Pastorats gården finns i Källby och att jag får hyra den nu när inte min Butik finns kvar.
Men ska jag vara riktigt ärlig så är jag lite trött i kroppen idag efter allt släpande, men det är det värt och det är ju istället för "gymmet"

Nu till helgen kommer ett glatt sygäng från olika orter i vårt avlånga land
Då ska vi " bosätta oss" i Pastoratsgården och "Sy-lana" hela helgen
Så nu är det HÖST!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, jaha du nu är det inte långt kvar tills vi kommer och jag håller sakta men säkert på att fylla lådor och påsar med det som skall med. Skall bara bli så kul att ses igen. Längtar, Kramar tills vi ses, Ann

mulliga m sa...

De ser ut att hålla igång bra. Mysigt!

Lisa sa...

Ja Malin , vi har det mysigt men....Vi saknar ditt sällskap
Kram Lisa