tisdag 22 oktober 2013

Redo för workshop

Tänk om man ändå kunde lära sig att fixa saker och ting i tid någon gång, men jag är nog inte en sådan person , även om jag försöker.
Har upptäckt att mina idéer kommer oftast när jag har som mest att göra
Men nu så är materialet inför Workshopen på syfestivalen i Älvsjö färdigt
Ska bli spännande att se om det blir något intresse för kalsongsömnad

Har "lekt lite" med spill tyger, tillsammans med nya tyger när jag skurit till kitten
Kanske lite vågat men man blir ju glad av lite mönster och färg
ja ja så vågat är det inte har använt, svart, vitt , marin som basfärger.
 
Mönstret är helt nygjort och heter  Herr LG
Finns i storlek S-XL
 
Så här ser modellen ut,
 kommer att lägga upp mönstret så fort jag hinner på bloggen under mina mönster,
Här kan du läsa mer om Syfestivalen
Hoppas vi ses i helgen
 
 
 

3 kommentarer:

Mimmi sa...

Lycka till!

Miss Pelicano sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med på workshopen! Lördag kl.11? Kul!Barbara

mulliga m sa...

Ha en härlig helg 😀