måndag 28 oktober 2013

Syfestival

Vilken hektisk underbar helg vi haft i Stockholm, Det är så härligt att få träffa så mycket glada och kreativa människor under flera dagar.
Det finns så mycket fint att se och upptäcka, huvudet får så mycket nya idéer
 Tyvärr så hann jag och Maggan inte med så mycket av detta,
 Tänk att vi skulle få så mycket respons med Workshopen samt montern, det trodde vi inte
Kalsong mönstret: Herr LG tog slut alldeles för fort tyvärr,
 får ändå försvara mig med att jag kopierat upp det dubbla mot vad jag brukar göra med ett nytt mönster till Workshopen
Jättekul att så många vill sy kalsonger. Detsamma gäller kalsongresåren, men den fixade vi nog precis så alla fick det de ville.
"Tänk snart går väl varannan karl med Herr LG under långbyxorna"
Nja riktigt så illa är det nog inte , jag gläds ändå att så många vill sy utav mina mönster
Nu så håller jag på att packa upp och gå igenom vad som är slut och behöver beställas
Men ska också få iväg mönster jag lovat skicka..... så "helgen" för mig är inte slut ännu

Med den här bilden vill jag TACKA ALLA SOM BESÖKTE OSS på Syfestivalen i Älvsjö
Tack för att ni gav oss en så underbar helg

2 kommentarer:

Floraninan sa...

Vad roligt att så många deltog i workshopen! Jag kom tyvärr inte iväg i helgen, ett för min del moget beslut att tyggarderoben redan är tillräckligt full för att fyllas på för tillfället😉. Sen fick jag ingen med mig som ville åka o jag är tyvärr lite för feg för att köra själv i Stockholm...Så jag siktar in mig på februari istället, hoppas du ska vara med då också!

Lotte sa...

Så kul att träffa dig! Jag har nu provat nya kalsongmönstret och gubben är mycket nöjd. Så det lär bli fler. Ska också försöka mig på att rita av bh-mönstret under veckan och se om det blir lite sytid nästa helg.

Kram