fredag 17 januari 2014

Vår planering

Senaste veckorna har jag ägnat mig åt planering av kurser i vår,
Det är som ett litet pussel där fler bitar ska falla på plats som familjen, jobb osv.
Men nu börjar det kännas bra och jag är så glad och lycklig att så många vill komma på mina kurser
Ungefär så här ser det ut:

Söndag 26/1:   Kurs i Jönköping hos Jackueline  JL. Sycenter heldag  Fullbokad

Måndag 27/1 : Start av kvällskurs i Pastoratsgården Källby 
                        (även 10/2, 24/2, 24/3 7/4) Finns plats

Lördag 22/2:    Kurs i Trollhättan   Slutet sällskap

Söndag 2/3 :  Kurs i Jönköping hos Jackueline  JL. Sycenter heldag.   Fullbokad 

21-23 mars:   Helgkurs i Flämslätt  Fullbokad         

4/4 , 24/4, 25/4:   Bh kurs på Axvall Folkhögskola.   Elever på skolan


Planering av en helg- kurs genom NBV i Värmland  vilken kommer att vara ute på Hammarö Karlstad  ,  återkommer om detta förslag finns i april

 Syträff med många glada vänner ska  planeras in , vi träffas vår och höst ,
 Det är en underbar helg då jag kan försöka vara lite kreativ och umgås med likasinnade
 Ger oftast extra energi för att komma vidare

Vill även informera eftersom frågan kommer upp då och då
Jag kommer inte att finnas med på Syfestivalen i Älvsjö i februari
Mina underbara "tjejer" som brukar åka med mig är sjukskrivna och be dem att jobba så intensivt i 4 dagar känns inte rätt.  Ensam fixar jag det inte.
Så vi kommer att jobba för en bra mässa i höst istället.

Jaha..... Det här inlägget blev nog mest en "kalender" för mig men skulle du vara intresserad av någon kurs eller är ett slutet sällskap som vill ha en kurs så är du hjärtligt Välkommen att höra av dig för vidare diskussion. 

lisa@lgsomnad.com     tel. 0703 32 55 57




     


2 kommentarer:

Floraninan sa...

Oj, det var en fullspäckad vår, men det ser väldigt roligt ut! Längtar redan tills jag ska på kursen i mars, ska verkligen bli jätteroligt! Lycka till med alla kurser 😊.

Lisa sa...

Ja den kursen ser jag också framemot
Alltid lika trevligt att vara på Flämslätt
Och få möta nya kursdeltagare
som dig
Tiden går fort och härligt att längst lite....