torsdag 30 januari 2014

Vilken vecka

Den sista veckan blev inte som jag tänkt (sy och planera en ny Bh modell)
Liksom för många andra så "ramlade" feber och förkylning över mig och envis är den kan jag säga
Som tur är så har jag lyckats hålla mina kurser som var planerade (hoppas innerligt att jag inte smittat någon). Var nere i Jönköping i söndags och hade en helt underbar dag med "sömnadstokiga tjejer"
Då glömmer man allt tom. att fota, det tillverkades både Bh och trosor men även Herr LG.
 En bild fick jag med mig på fem av deltagarna innan de gick hem:
Härlig ställe att ha kurs på det finns ju så mycket inspiration i Jackuelines Butik
 
 
Kvällskursen började i måndags efter att jag sovit halva dagen, vad gör man inte för att få hålla kurs
Det var kul att ses igen och som vanligt fanns kreativiteten hos mina deltagare



Nu är jag så sugen på att sy och skapa nytt , hoppas på att helgen kan ge mig detta

 

3 kommentarer:

Floraninan sa...

Vilka snygga saker det blev sytt! Hoppas du kryar på dig o mår lite bättre nu :).

mulliga m sa...

Hoppas du kryar på dig snart så du orkar sätta i gång med bh sömnaden.

carolinabjorkman sa...

Vilken juvlig bh o trosa. Den ser riktigt lyxig ut.