söndag 6 juli 2014

Lite ledighet

Kan det vara vädret eller är det så att många fler har lust att sy i vårt avlånga land?

Jag tänkte mig lite semester samtidigt med "gubben" under 3 veckor (27-29) men så blev det inte varken för honom eller mig.
Den här veckan har det varit många beställningar på mönster och material och ja...det gläder mig att så många vill testa mina mönster och vill SY!!

Nu vill jag ändå ha 2 veckor då jag ska njuta av att umgås med barn , barnbarn och fler där till.

Ladda inför en härlig höst i Sömnadens tecken, vilken jag ser fram emot

Så vill jag önska alla en skön sommar och semester , jag är tillbaka vid datorn vecka 30

De är som ogräs denna sommar men ack så ståtliga

2 kommentarer:

Floraninan sa...

Ha em riktigt bra semester o passa på att njuta ordentligt nu när det äntligen har blvit lite mer sommar :)!!

mulliga m sa...

Det gör du rätt i! Ha en härlig semester!